Develop an interactive poster that revolutionises the act of giving. It calls on people to donate, accepts credit cards and shows every donor what their donation does.

Video enthält Filmmaterial von Stephan Kühn, Dream India (2012)

Dank einer eigens entwickelten Software reicht ein einfaches Durchziehen der Kreditkarte, um 2 EUR sicher und ohne zusätzliche Legitimation zu spenden. Gleichzeitig wird die Spende interaktiv erlebbar. In kurzen Filmsequenzen durchtrennt die Karte symbolisch die Fesseln eines philippinischen Gefängniskindes oder schneidet für eine Familie in Peru eine Scheibe Brot vom Laib.

Client

Germany’s biggest catholic aid organisation MISEREOR works for the world’s poorest people, regardless of denomination. We develop prize-winning campaigns and new products based on the principle of ‘Playful, not pitiful’.

More work.

Lufthansa walkinads buehne 2560x1665

Lufthansa

Walk in Ads

R8 spyder quer 1

Audi

R8 Spyder V10 plus

Buehne Master 2560x1665

Zalando

Premium

ANAS Elternhelden Desktop

ALDI Nord & ALDI Süd

Parent Heroes

Audi freiraum buehne desktop

Audi

Vorsprung durch Freiraum

Dazn seasonstart keyvisual

DAZN

Season Start 2018