Develop an interactive poster that revolutionises the act of giving. It calls on people to donate, accepts credit cards and shows every donor what their donation does.

Video enthält Filmmaterial von Stephan Kühn, Dream India (2012)

Dank einer eigens entwickelten Software reicht ein einfaches Durchziehen der Kreditkarte, um 2 EUR sicher und ohne zusätzliche Legitimation zu spenden. Gleichzeitig wird die Spende interaktiv erlebbar. In kurzen Filmsequenzen durchtrennt die Karte symbolisch die Fesseln eines philippinischen Gefängniskindes oder schneidet für eine Familie in Peru eine Scheibe Brot vom Laib.

Client

Germany’s biggest catholic aid organisation MISEREOR works for the world’s poorest people, regardless of denomination. We develop prize-winning campaigns and new products based on the principle of ‘Playful, not pitiful’.

More work.

Lufthansa Siegerflieger Buehne 2 1

Lufthansa

Siegerflieger

Netflix Better Call Saul Buehnenbild 3 1

Netflix

Better Call Saul

Dazn seasonstart keyvisual

DAZN

Season Start 2018

Startbild 2 1

What'sMeBot

Aktion Mensch Neue Naehe Buehne 1

Aktion Mensch

New kind of nearness

Audi Q5 Hero 1

Audi

Q5