Develop an interactive poster that revolutionises the act of giving. It calls on people to donate, accepts credit cards and shows every donor what their donation does.

Video enthält Filmmaterial von Stephan Kühn, Dream India (2012)

Dank einer eigens entwickelten Software reicht ein einfaches Durchziehen der Kreditkarte, um 2 EUR sicher und ohne zusätzliche Legitimation zu spenden. Gleichzeitig wird die Spende interaktiv erlebbar. In kurzen Filmsequenzen durchtrennt die Karte symbolisch die Fesseln eines philippinischen Gefängniskindes oder schneidet für eine Familie in Peru eine Scheibe Brot vom Laib.

Client

Germany’s biggest catholic aid organisation MISEREOR works for the world’s poorest people, regardless of denomination. We develop prize-winning campaigns and new products based on the principle of ‘Playful, not pitiful’.

More work.

Rosenthal Hochzeitsumschlag Buehne 1

Rosenthal

The Weddinglope

Lha followtheplan pressebild web 03

Lufthansa

Follow the Plan

DAZN Welcome Buehnenbild

DAZN

Experience your sport

EKN Desktop Buehne

ekn footwear

Brand image

STW Range

T.D.G.

Stop The Water While Using Me

GEO Meltdown Buehne 1

GEO

Meltdown