Develop an interactive poster that revolutionises the act of giving. It calls on people to donate, accepts credit cards and shows every donor what their donation does.

Video enthält Filmmaterial von Stephan Kühn, Dream India (2012)

Dank einer eigens entwickelten Software reicht ein einfaches Durchziehen der Kreditkarte, um 2 EUR sicher und ohne zusätzliche Legitimation zu spenden. Gleichzeitig wird die Spende interaktiv erlebbar. In kurzen Filmsequenzen durchtrennt die Karte symbolisch die Fesseln eines philippinischen Gefängniskindes oder schneidet für eine Familie in Peru eine Scheibe Brot vom Laib.

Client

Germany’s biggest catholic aid organisation MISEREOR works for the world’s poorest people, regardless of denomination. We develop prize-winning campaigns and new products based on the principle of ‘Playful, not pitiful’.

More work.

Lufthansa walkinads buehne 2560x1665

Lufthansa

Walk in Ads

Lvm mcfitti header image desktop

LVM Versicherung

Insurance is a pain!

Hvb ubk fcbayern 2560x1665px startbild

HypoVereinsbank

This is important to me

Audi ml header film quer

Audi

A new idea of luxury

Netflix manhunt buehnenbild 00

Netflix

Narcos Season 2

Dazn all41 website case

DAZN

Dirk Nowitzki's NBA farewell